- Dilluns de sol i núvol
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2021 a
les 22:39
Actualitzat el
13 de juny de 2021 a les
08:41
El CTT Els Amics ha assolit l'ascens a Divisió d'honor tan en categoria masculina com femenina en una jornada històrica per l'equip egarenc en la promoció que es disputa a Antequera i que ha completat el segon equip masculí amb l'ascens a Primera Nacional.
El conjunt masculí ha guanyat l'eliminatòria que l'ha enfrontat l'Extremadura per un marcador de 4 a 1. Pel que fa a l'equip femení, ha superat dues rondes per assolir l'ascens. Primer ha eliminat l'Eivissa després d'empatar a tres punts i guanyar per major número de jocs. A la segona ronda ha superat el Tres Balcones. També el partit ha finalitzat amb empat a tres i amb els mateixos jocs, però les egarenques han guanyat per sumar més punts.
Finalment, el segon equip masculí ha pujat a Primera Nacional. En la primera ronda ha derrotat l'School Zaragoza per 4 a 1 i en la segona el Bahia de Cadiz per 4 a 0.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”