Set jugadors egarencs amb la sub-21 de hockey
Disputaran el IV Nacions al Club Egara entre el 5 i el 10 de juliol
- Set jugadors egarencs amb la sub-21 de hockey
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juny de 2021 a
les 18:15
Actualitzat el
26 de juny de 2021 a les
18:43
Set jugadors terrassencs formen part de la selecció espanyola sub-21 masculina que participarà en el torneig IV Nacions que es disputarà al Club Egara entre el 5 i el 10 de juliol. La competició és preparatòria per al Mundial de la categoria i Espanya tindrà com a rivals els Països Baixos, Alemanya i Bèlgica.
Els convocats són els següents: Jordi Bonastre, Joan Dalmases, Roger Figa i Pau Jover, de l'Atlètic Terrassa; Gerard Clapés, del Club Egara; i Eduard De Ignacio-Simó i Aleix Vericat, del CD Terrassa.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Roger Pallarols deixa la banqueta de l'Atlètic i passa a ser director tècnic del club
-
Esports
Jornada molt exitosa de ciclisme al Circuit Municipal
-
Esports
Les lligues de hockey començaran el 20 de setembre
-
Esports
Un Terrassa FC-San Cristóbal a la pretemporada
-
Esports
El CD Terrassa s'apunta el primer assalt per a la permanència
-
Esports
“Si tens el referent al costat, aprens moltíssim”