Roc Gibert, campió d'Espanya benjamí de tennis taula
El CTT Els Amics es va penjar la medalla de plata en la competició per equips
- Roc Gibert, campió d'Espanya benjamí de tennis taula
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de juliol de 2021 a
les 10:51
Actualitzat el
02 de juliol de 2021 a les
16:48
Èxit del CTT Els Amics en el Campionat d’Espanya de la categoria benjamí que es disputa a Antequera. Els representants egarencs han signat una magnífica actuació, amb l’obtenció de dues medalles. L’èxit més remarcable ha estat a càrrec de Roc Gibert, que es va proclamar campió en l’apartat individual després de completar un campionat magnífic. En la final del torneig va superar Oriol Martínez per 3 sets a 1. Pel que fa a la competició per equips, el CTT Els Amics es va penjar la medalla de plata. Roger Quesada i Roc Gibert van disputar la gran final del campionat i es van penjar la medalla de plata. En la final, els representants terrassencs van tenir com a rivals el CTT Valls del Nord - UE Sant Cugat, equip que es va fer amb la victòria i amb el títol de campió estatal.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica
-
Esports
Doble derrota de la selecció femenina contra els Països Baixos
-
Esports
Triple podi per a Ferran Paredes al Campionat d'Espanya
-
Esports
Musta júnior s’imposa per KO tècnic a Jorge Luna