Dani Olmo es queda sense final de l'Eurocopa
Extraordinari partit del jugador terrassenc sense el premi final
- Dani Olmo es queda sense final de l'Eurocopa
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
06 de juliol de 2021 a
les 23:50
El futbolista terrassenc Dani Olmo no disputarà la final de l'Eurocopa de futbol després que Espanya hagi perdut aquest dimarts en les semifinals contra Itàlia a la tanda de penals. El temps reglamentari ha finalitzat amb empat a un en el marcador, resultat que s'ha mantingut igual a la pròrroga. El futbolista egarenc ha completat el seu millor partit a la competició, actuant amb força llibertat de moviments i convertint-se en el millor jugador de la selecció espanyola. A més, ha donat l'assistència de gol a Morata que ha significat l'empat a un.
Dani Olmo ha completat una excel·lent Eurocopa, consolidant-se com un jugador important en els plans de Luis Enrique. En aquesta semifinal ha estat titular i ha disputat el partit sencer. Malgrat el seu sensacional encontre, ha fallat en el llançament del seu penal en la tanda definitiva. Morata tampoc ha transformat el seu.
Després de l'eliminació a l'Eurocopa, Dani Olmo ja es podrà centrar en la preparació amb la selecció olímpica, amb la qual disputarà els Jocs de Tòquio.
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona