El CN Terrassa, subcampió de Catalunya benjamí i prebenjamí
Els representants egarencs van obtenir tres medalles individuals
- Sancionat per fer una barbacoa
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juliol de 2021 a
les 16:03
El CN Terrassa va aconseguir la segona posició per equips en la Final Territorial Benjamina, el campionat de Catalunya benjamí i prebenjamí, a Tarragona. Va sumar 2.281 punts, només per darrere del CN Sant Andreu, campió amb 2.326.
Individualment, Xavier Ruiz va penjar-se la medalla de plata en 200 estils i la de bronze en la Q64. Adriana Rodríguez, va obtenir el bronze en 200 lliure.
Els nedadors del club egarenc van sumar dinou diplomes. Emilia González en va obtenir dos en acabar tercera de la Final “C” i vuitena en 200 estils, a l’igual que Pol Santana, cinquè en la Q64 i vuitè en 100 m lliures. A més, Abril Cobo, va ser primera a la Final “B”; Martina Mahadeva, primera a la Final “C”; Claudia Mur i Itziar Gallardo, primeres a les seves finals “G”; Aina Romero, segona a la Final “F”; Biel Rodelas, tercera a la Final “C”; Lucía Dalmau, tercera a la Final “E”; Xènia Ortga, tercera a la Final “E”; Laia Rojas, tercera a la Final “E”; Jan Cano, tercer en la Final “C”; Xavi Guerrero, tercer en la Final “C”; Júlia Ordóñez, sisena en la Q64; Adriana Rodríguez, setena en la Q64; Eric Herrador, vuitè en la Q64; Natàlia Gómez, vuitena en la Q64; i Lucas Sánchez, vuitè en la Q64.
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona