Primera derrota de la selecció femenina de waterpolo
Espanya ha caigut per 13 a 14 contra els Països Baixos en un amocionant partit

- L’Hiper Piel serà una residència
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2021 a les 14:16
Actualitzat el 28 de juliol de 2021 a les 14:17
La selecció espanyola femenina de waterpolo ha perdut aquest dimecres davant els Països Baixos per 13 a 14, el que suposa la primera derrota del combinat dirigit per Miki Oca en el torneig olímpic de Tòquio. Espanya ha comptat amb la participació de les jugadores del CN Terrassa Paula Leitón, Bea Ortiz i Pili Peña. Leitón ha marcat dos gols per un de cadascuna de les seves companyes d'equip.
L'encontre era el més complicat que havia afrontat, fins al moment, la selecció espanyola, que havia guanyat els dos primers compromisos. El primer quart ha finalitzat amb un marcador de 3 a 2 per Espanya. Les neerlandeses s'han avançat en el marcador en dues oportunitats, però un gol de Bea Ortiz a cinc segons del final del període ha donat el primer avantatge a les espanyoles. Els Països Baixos han donat la volta al marcador amb un parcial de 0 a 3 gràcies a la seva efectivitat en les accions de superioritat. La selecció espanyola ha superat aquest mal moment i ha anotat dos gols abans del descans que han portat el partit a l'empat a cinc.
Un gol de l'egarenca Paula Leitón ha posat novament Espanya per davant en el marcador abans que un altre parcial negatiu de 0 a 3 donés una diferència de dos gols als Països Baixos (6-8). S'ha arribat al final del tercer quart amb un 7 a 8 desfavorable.
L'últim període ha estat espectacular en l'aspecte ofensiu, amb dos equips que han lluitat al màxim per la victòria. La jugadora del CN Terrassa ha posat l'empat a vuit al marcador i Espanya ha anotat un novè gol que li ha donat avantatge. Però quan semblava ben encaminat el partit, els Països Baixos han signat un parcial de 0 a 3 que li ha donat un 9 a 11 perillós pels interessos de la selecció espanyola. L'egarenca Paula Leitón ha fet el 10 a 11, Espanya ha aconseguit empatar a 12 i a 13 i a 24 segons del final ha arribat el 13 a 14 que ha estat definitiu.
El pròxim partit de la selecció espanyola serà el divendres, a les 12.50, contra la selecció d'Austràlia.
Notícies recomenades
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge