Dani Olmo jugarà la final olímpica
Espanya ha derrotat el Japó a les semifinals del torneig olímpic de futbol
- Proposta Districte Zero
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’agost de 2021 a les 15:45
Actualitzat el 04 d’agost de 2021 a les 08:56
Terrassa ja té el primer medallista als Jocs Olímpics de Tòquio. Serà el futbolista Dani Olmo, després que la selecció espanyola s'hagi classificat per a la final de la competició aquest dimarts en derrotar a les semifinals el Japó per 1 gol a 0 a la pròrroga. El partit ha estat dominat per Espanya, que en els 90 minuts reglamentaris no ha pogut batre la porteria asiàtica. Però a sis minuts de la conclusió de l'encontre, Asensio ha anotat l'únic gol d'Espanya en una magnífica rematada.
Olmo serà el tercer futbolista terrassenc en pujar al podi olímpic, després de Xavi i Luque que ho van fer a Sidney'2000. Espanya jugarà la final el dissabte a les 13.30 hores contra Brasil, que ha superat als penals Mèxic després d'empatar a zero gols.
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic i Club Egara es classifiquen per a les semifinals
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"