El CN Terrassa suma quatre medalles al Campionat d'Espanya
Miguel Durán, Mario Mollà i Adrián Santos, els representants egarencs al podi
- Proposta Districte Zero
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’agost de 2021 a les 07:38
Actualitzat el 04 d’agost de 2021 a les 12:51
S'ha iniciat a Las Palmas el Campionat d'Espanya absolut i júnior de natació, amb representació del CN Terrassa. La competició es desenvolupa a les instal·lacions del CN Metropole fins al dissabte. El club egarenc ha sumat quatre medalles en la primera jornada del campionat.
El resultat més destacat ha estat a càrrec de Miguel Durán, subcampió d'Espanya absolut en la prova dels 800 metres lliure. El nedador del club egarenc va signar una marca de 7'59"21, només superat pel francès Tommy Lee Camblong, guanyador en ser una prova Open amb un temps de 7'55"81. Va completar el podi Guillem Pujol, del CN Mataró, amb 8'02"10. Per la seva banda, Mario Mollà va aconseguir la medalla de bronze absoluta i l'or en la categoria absolut-jove en la prova dels 50 papallona. Mollà va fer un temps de 24"04. Finalment, en 50 esquena. Adrián Santos va assolir la medalla de plata en la categoria absoluta-jove en els 50 metres esquena amb un temps de 26"24.
Notícies recomenades
-
Esports
“Farem una revolució, però una revolució serena”
-
Esports
Atlètic i Club Egara es classifiquen per a les semifinals
-
Esports
Quart lloc d’Espanya a la Trebinje Cup
-
Esports
Les entrades pel derbi, de 5 a 18 euros
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"