Vuit egarencs prepararan a Ourense el Mundial sub21 masculí
Esports
L'Atlètic aporta cinc jugadors a aquesta preselecció
- Vuit egarencs prepararan a Ourense el Mundial sub21 masculí
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’octubre de 2021 a
les 20:50
La ciutat índia de Bhubaneswar acollirà entre els dies 24 de novembre i 5 de desembre el Mundial sub-21 masculí. El seleccionador Alejandro Siri (ajudat per l'egarenc Arseni Sañé), ha convocat 24 jugadors que s'entrenaran entre dimecres i diumenge a Ourense.
Vuit dels internacionals són terrassencs. Es tracta de Jordi Bonastre, Xavier Barutel, Pau Cunill, Pepe Cunill i Pol Cabré-Verdiell (Atlètic); Aleix Vericat i Edu de Ignacio-Simó (CD Terrassa); i Gerard Clapés (Club Egara). D'aquesta llista sortirà la definitiva per al Mundial.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Competir plegats: la nova realitat dels esports mixtos
-
Esports
Canvi de grup del Terrassa FC per a la pròxima temporada
-
Esports
Un Natació en forma busca bitllets a Palma
-
Esports
Espanya remunta i derrota l’Argentina a la Pro League femenina
-
Esports
L’EHC, campió d'Espanya de Mamis Authentic
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental