Comencen a retirar la gespa de l'Olímpic
Continuen els treballs de remodelació del recinte que acollirà el Mundial de hockey
- Urbanitzatzen el carrer de la Riba de Viladecavalls
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de novembre de 2021 a
les 19:00
Aquest dimarts s'han iniciat els treballs de retirada de la gespa artificial del Camp Olímpic de Terrassa. El recinte esportiu està sent sotmès a una profunda remodelació de cara al Mundial femení de hockey del pròxim any. Ara, els treballs s'han centrat en el terreny de joc que ha de ser adequat per la disputa de partits de hockey. L'actual gespa de futbol serà substituïda per una gespa de hockey, que serà retirada un cop finalitzi el Mundial i traslladada a l'Estadi Martí Colomer de l'Àrea Olímpica. A l'Estadi Olímpic s'instal·larà una gespa de futbol de cara a la següent temporada en la qual el Terrassa FC tornarà a casa seva després d'una temporada jugant al camp del San Cristóbal. Un dels punts en els quals s'està actuant de forma més notable és en la tribuna, que tindrà una nova coberta de cara al Mundial.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un Natació en forma busca bitllets a Palma
-
Esports
Espanya remunta i derrota l’Argentina a la Pro League femenina
-
Esports
L’EHC, campió d'Espanya de Mamis Authentic
-
Esports
133 premiats a la Nit dels Campions del Vallès Occidental
-
Esports
El Terrassa FC fitxa dos futbolistes bascos
-
Esports
El combinat masculí derrota el cuer, Pakistan, i cau contra el líder, Bèlgica