Medalla de bronze en 4x50 estils al Campionat d’Espanya d’Hivern de natació
Mario Mollà i David Benítez nedaran tres proves aquesta tarda
- Medalla de bronze en 4x50 estils al Campionat d’Espanya d’Hivern de natació
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de novembre de 2021 a
les 13:45
Actualitzat el
25 de novembre de 2021 a les
15:35
El CN Terrassa ha aconseguit la medalla de bronze a la prova dels 4x50 metres estils masculins en la primera sessió del Campionat d’Espanya absolut d’Hivern en piscina de 25 metres que s’està celebrant a les instal·lacions de Son Hugo de Palma de Mallorca. La competició aplega 623 nedadors de 123 clubs diferents. El quartet format per Adrián Santos, David Benítez, Mario Mollà i Miguel Durán ha aturat el crono en 1'38"05, només per darrere del Madrid NC, campió amb 1'35"55, i del CE Mediterrani, plata amb 1'37"42.
Tres places de finalista
El club ha assolit plaça per a tres finals "A" que es disputaran aquesta tarda. Mario Mollà n’ha acumulat dues en establir el quart millor temps en els 100 metres estils (55"32) i el cinquè en els 100 papallona (53"05). Les proves estan programades a les 18.24 i les 19.05 hores respectivament. Així mateix, David Benítez participarà en la final dels 50 metres braça masculins, prevista per a les 18.55 hores. Ha aconseguit el millor registre de les sèries matinals amb 27"27. El quartet masculí de 4x200 metres lliures disputarà l’última prova de la primera jornada a les 19.30 hores.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Jordi Delás veu recompensada la seva tasca silenciosa pel hockey més social amb l'Stick d'Or
-
Esports
Txell Vizcaino marxa de l'Atlètic per anar a Bèlgica
-
Esports
Espanya reprèn diumenge la Pro League a Bèlgica
-
Esports
Dos terrassencs, cara a cara a la final de la Champions de waterpolo
-
Esports
Set baixes als equips de waterpolo del CN Terrassa
-
Esports
Jordi Fitó entrenarà el segon equip femení del Júnior