Montse Alcoba, vuitena al Mundial d'halterofilia adaptada
Tot i no batre el rècord d'Espanya, ha tingut una bona actuació a la capital georgiana

- Montse Alcoba, vuitena al Mundial d'halterofilia adaptada
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de desembre de 2021 a les 17:35
L’aixecadora del Club de Peses Terrassa Montse Alcoba s’ha classificat en vuitena posició en el Campionat del Món d’halterofilia adaptada.
A la seva categoria, la de -79 quilos, l’esportiwsta sabadellenca resident a Castellbell i el Vilar va protagonitzar una bona actuació en aquest Mundial que es disputa a Tbilisi (Geòrgia), tot i que no ha pogut batre el rècord d’Espanya, que era l’objectiu que s’havia fixat en aquest campionat. Ha aconseguit aixecar un pes total de 104 quilos en una categoria en la qual s’ha penjat la medalla d’or l’aixecaadora nigeriana Bose Omolayo, amb un registre de 142 quilos.
Alcoba va participar a l'estiu als Jocs Paralímpics de Tòquio, els priemrs que disputava, i va aconseguir un diploma olímpic.
Notícies recomenades
-
Esports “En futbol s’ha de ser consistent i és el que ens ha faltat”
-
Esports Un terrassenc, a l’assalt de la Nova Creu Alta
-
Esports Jessica Gaudreault, Emmerson Houghton i Lucía Gómez marxen del CN Terrassa
-
Esports Cinc medalles per al CN Terrassa al Trofeu Ciutat de l'Hospitalet
-
Esports Mario Guillén s'adjudica la Marnatón de Sitges
-
Esports El parc de Vallparadís acollirà la quarta Fira de l'Esport el 31 de maig