Rivals del CTT Els Amics a la fase de permanència
Esports
El conjunt egarenc haurà de guanyar l'Olesa i el Mataró per seguir a Divisió d'Honor
- Rivals del CTT Els Amics a la fase de permanència
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
15 de febrer de 2022 a
les 17:00
Actualitzat el
15 de febrer de 2022 a les
17:07
El CTT Els Amics de Terrassa ha finalitzat la primera fase de la lliga de Divisió d’Honor ocupant la cinquena plaça del seu grup. Els egarencs van derrotar a la darrera jornada el Termotur Calella per 4 a 2. Era la tercera victòria del conjunt egarenc, que li garantia la cinquena plaça del seu grup i un trajecte més assequible en la fase de permanència. El CTT Els Amics ha signat un prometedor final de lliga, tram en el qual ha demostrat les seves opcions de continuar en la segona categoria del tennis taula espanyol.
Com a cinquè classificat del seu grup, el conjunt terrassenc haurà de superar dues eliminatòries per obtenir la permanència a la categoria. En la primera tindrà com a rival el Blanxart Xaloc Olesa, sisè classificat del seu grup a la primera fase de la competició. Els egarencs parteixen com a favorits en un enfrontament que tindrà el primer acte el 26 de febrer a Olesa de Montserrat. La tornada serà a Terrassa el 19 de març. L’equip que perdi en aquesta ronda baixarà de categoria.
El guanyador haurà de superar una segona eliminatòria per assegurar-se la plaça a Divisió d’Honor. En aquest cas és contra un quart classificat d’un altre grup, que queda exempt de la primera ronda. En el cas del CTT Els Amics, el seu oponent seria el Centre Natació Mataró. L’anada seria a Terrassa el 2 d’abril i la tornada a la capital del Maresme el 9 d’abril.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”
-
Esports
Tampoc hi haurà hockey de la Divisió d'Honor aquest diumenge
-
Esports
La Cursa Fanny Sallés – Cursa de les Dones de Terrassa també queda suspesa
-
Esports
La Federació Catalana de Futbol suspèn la jornada per l'alerta vermella meteorològica
-
Esports
El CD Terrassa no pot badar dissabte amb el Carpesa