Hockey per Terrassa renova la col·laboració amb BBVA
Esports
Diumenge, l’estadi Martí Colomer acollirà de 16.30 a 18 hores el clinic BBVA Hockey Plus
- Terrassa demana més Mossos a Interior
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de febrer de 2022 a
les 11:49
BBVA i Hockey per Terrassa han renovat el conveni de col·laboració entre les dues entitats que estarà vigent fins al final d'aquesta temporada. Hockey per Terrassa, integrat pels quatre clubs terrassencs d’aquest esport (Atlètic Terrassa, Club Egara, Club Deportiu Terrassa i Línia 22) i BBVA han concretat un suport econòmic i institucional a les activitats lligades a la formació i al projecte per a persones amb discapacitat intel·lectual, Hockey Plus, entre elles el clinic que s’impartirà diumenge.
Daniel Gómez, director de zona del Vallès Occidental de BBVA, ha manifestat la voluntat de l’entitat de continuar donant suport a un esport tan emblemàtic de la ciutat egarenca, i en especial al hockey plus. En aquest sentit, el vincle que el hockey terrassenc crea al territori i la seva gent, així com la voluntat d’inclusió social per als jugadors i jugadores amb discapacitat intel·lectual, són elements clau del compromís de col·laboració de BBVA amb Hockey per Terrassa.
Per al directiu de l’entitat bancària “aquesta és una de les accions que més ens enorgulleixen per la implicació social que comporta i també per la nostra contribució a la ciutat. A més, ara ja comencem a preveure una certa normalitat després de la pandèmia”, ha afegit Daniel Gómez, “i a veure si això ens permet poder tirar endavant altres projectes”.
Des de Hockey per Terrassa s’ha manifestat l’agraïment pel suport de BBVA rebut any rere any i per la seva implicació amb el món del hockey herba. A l’entitat, que naixia per donar projecció i millorar aquest esport tan arrelat a la ciutat, la col·laboració de BBVA li permet continuar amb la seva tasca de desenvolupament de l’esport escolar i amb l’impuls dels projectes de Hockey Plus.
“Precisament, el Hockey Plus va ser una iniciativa pionera del hockey en el món de l’esport”, remarca Francesc Salvatella, president de Hockey per Terrassa, “a la qual després s’hi han sumat altres modalitats esportives amb gran èxit”. Hockey per Terrassa dona suport al projecte des de fa molts anys. Els 4 clubs de hockey de la ciutat tenen un equip de Hockey Plus integrat, contribuint així a crear una societat més respectuosa amb la diversitat i garantint que les persones amb discapacitat gaudeixin dels mateixos drets que la resta.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa
-
Esports
El CN Terrassa incorpora la internacional australiana Alice Williams
-
Esports
Bru Roset torna a guanyar la Cursa de Festa Major