L'Egara goleja el Barça i el CD Terrassa perd amb el Club de Campo
Esports
Queden només dues jornades per tancar la lliga regular
- Descarten la gestió externa del CAAD
ARA A PORTADA
Publicat el
09 d’abril de 2022 a
les 20:19
Actualitzat el
10 d’abril de 2022 a les
15:00
Ja sense opcions per al Club Egara ni pel CD Terrassa, a l'antepenúltima jornada de la liga femenina de Divisió d'Honor de hockey, les del Pla del Bon Aire han guanyat per 6 a 2 davant del cuer, el Barça, a cas. Les de Les Pedritxes han caigut per 3 a 0 al camp del líder i vigent campió, el Club de Campo.
Carola Salvatella ha signat un "hat-trick" davant del Barça. Carla Gómez, Berta Muñoz i Berta Bonastre han completat la golejada.
A Madrid, el conjunt de Néstor Llobet ha fet un partit molt digne amb el Club de Campo. Amparo Gil ha fet l'1 a 0 al minut 5, però les de Les Pedritxes han aguantat fins als deu minuts finals, quan Bea Pérez i Sara Barrios han certificat el triomf local.
Egara i Terrassa jugaran el diumenge 24 d'abril la penúltima jornada de lliga. S'acomiadaran de la temporada amb el derbi que els enfrontarà el dia 1 de maig.
A falta de dues jornades, estan ja definits els quatre equips que disputaran els dies 7 i 8 de maig a Madrid el "play-off" pel títol: Club de Campo, Complutense, Polo i Júnior.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”