El gallec Pablo Quintana guanya el Ciutat de Terrassa d'esquaix
Ha derrotat a la final Marc López per un resultat de tres sets a un
- El gallec Pablo Quintana guanya el Ciutat de Terrassa d'esquaix
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
01 de maig de 2022 a
les 20:32
Les instal·lacions de l'Squash Marconi han acollit la tercera edició de l'Open Internacional Ciutat de Terrassa, organitzat per la Federació Catalana d'Esquaix. La competició ha mostrat un gran nivell de joc, malgrat la seva coincidència amb el Campionat d’Europa en el qual participaven jugadors, sobre tot estatals, que en edicions anteriors havien participat en el torneig egarenc.
La victòria ha estat pel jugador gallec Pablo Quintana per 3-1 (parcials de 9-11, 11-0, 11-7 i 11-7) sobre el català, resident a Polònia, Marc López. Quintana havia derrotat en semifinals l’andalús Javier Martin per un ajustat 3-2 (7-11, 11-7, 7-11, 11-7 i 11-8). Per la seva banda, López es plantava a la final després de donar la sorpresa tot superant un dels favorits, Hassan Khalil de només 17 anys i promesa de l’esquaix anglès per 3-2 (9-11, 11-8, 16-14, 6-11 i 11-2) i a semifinals al gran favorit, el català Nilo Vidal, guanyador de l’edició de l’any passat , també per 3-2 (11-9, 7-11, 11-8, 2-11 i 11-5) . Aquesta exigència física li ha passat factura a la final.
A la final i al lliurament de trofeus ha assitit el regidor d’esports, Miguel Angel Moreno, i el director del Consell Català de l’Esport, Aleix Villatoro.
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona