Carla Domínguez bat un rècord de fa 34 anys
Esports
L'atleta egarenca ha establert una nova marca espanyola sub-20 en els 5.000 metres llisos
- Problemes d’abastiment d’aigua a Vacarisses
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
04 de maig de 2022 a
les 23:54
Actualitzat el
05 de maig de 2022 a les
00:07
L'atleta terrassenca Carla Domínguez, del Asics Running, ha batut aquest dijous el rècord d'Espanya de 5.000 metres llisos en la categoria sub-20. Aquesta marca era vigent des de l'any 1988 i l'havia establert a Barcelona la corredora Angelines Rodríguez amb un temps de 15'49"26. Carla Domínguez ha rebaixat la marca fins a 15'38"61 en el transcurs del Desafío Nerja disputat en aquesta població de la província de Màlaga. Ha pulveritzat un dels rècords més antics de la taula de millors marques espanyoles.
L'atleta egarenca ha finalitzat en el tercer lloc de la prova que ha guanyat l'atleta britànica Aimee Prat amb un registre de 15'30"72. La sevillana Carolina Robles ha estat segona amb 15'37"98.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa
-
Esports
Èxit rotund de la 25a edició del Torneig Europeu d'Escoles de Hockey
-
Esports
Abel Balderstone correrà a l’equip de Pogacar
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent
-
Esports
L'Espanya-Bèlgica del Mundial es podrà veure en una pantalla gegant a Ca n'Anglada
-
Esports
Itàlia domina el Trofeu Internacional Ciutat de Terrassa