El CD Terrassa organitza el torneig de tennis inclusiu
Esports
Més de seixanta participants van prendre part en aquesta convocatòria
- El CD Terrassa organitza el torneig de tennis inclusiu
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
16 de maig de 2022 a
les 20:04
Les instal·lacions del CD Terrassa a les Pedritxes van acollir la tretzena edició del Torneig de Tennis Inclusiu, organitzat pel club egarenc. En aquesta activitat, que feia dos anys que no se celebrava a causa de la pandèmia, van participar usuaris dels centres Prodis, Fupar, que entrenen habitualment al CD Terrassa Hockey, i també dels centres convidats Atendis, Catalonia i Cipo Sabadell. En total, més d'una seixantena de jugadores i jugadors. La jornada va comptar amb una alta participació de voluntaris i voluntàries que van ajudar al desenvolupament de les activitats.
Al llarg de la jornada va visitar les instal·lacions del CD Terrassa l'alcalde Jordi Ballart, acompanyat del regidor d'Esports, Miguel Ángel Moreno. Aquesta iniciativa promou l'esport i la inclusió social de les persones amb capacitats diverses.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa
-
Esports
Èxit rotund de la 25a edició del Torneig Europeu d'Escoles de Hockey
-
Esports
Abel Balderstone correrà a l’equip de Pogacar
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent
-
Esports
L'Espanya-Bèlgica del Mundial es podrà veure en una pantalla gegant a Ca n'Anglada
-
Esports
Itàlia domina el Trofeu Internacional Ciutat de Terrassa