L'OAR Gràcia aplaudeix un gest esportiu de l'entrenador de l'Handbol Terrassa femení
El tècnic local Toni Puntos va indicar a l'àrbitre que la pilota havia entrat en una acció del duel de diumenge al pavelló de Can Jofresa

- L'OAR Gràcia aplaudeix un gest esportiu de l'entrenador de l'Handbol Terrassa femení
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de maig de 2022 a les 13:10
Actualitzat el 16 de maig de 2022 a les 14:49
En el partit davant de l'OAR Gràcia Sabadell "B", que va donar l'ascens a Lliga Catalana femenina a l'Handbol Terrassa, es va produir una acció poc habitual. L'entrenador egarenc, Toni Puntos, va advertir l'àrbitre del matx, Rubén Gómez, que la pilota havia entrat en un llançament de les sabadellenques i que havia de concedir el gol. La pilota va sortir rebutjada pel suport interior de la porteria i no pas pel travesser, com havia interpretat inicialment el col·legiat.
A través de les seves xarxes socials, l'OAR Gràcia Sabadell ha agraït públicament a Puntos un gest carregat d'esportivitat. I més quan tots dos equips s'estaven jugant la possibilitat de pujar de categoria i no hi havia res decidit. De fet, les terrassenques van acabar guanyant a Can Jofresa per només dos gols de diferència (27-25).
En rebre el "reconeixement i aplaudiment" públic per part dels sabadellencs, Puntos ha contestat a les xarxes amb aquest missatge: "Gràcies a vosaltres. M'agrada dormir tranquil a la nit i provar de ser sempre esportista m'ajuda. Molta sort OAR".
Notícies recomenades
-
Esports El CN Terrassa comença la lliga femenina golejant l'Iruña
-
Esports Solvent estrena de l'equip masculí del CN Terrassa contra el Rubí
-
Esports Un punt per a un Terrassa FC que ha anat de menys a més
-
Esports El San Cristóbal cau tot i plantar cara a un potent Badalona
-
Esports Valuoses victòries d'Atlètic i CD Terrassa a la lliga masculina de hockey
-
Esports El Club Egara es desfà del Polo i segueix liderant la lliga femenina