El CN Terrassa tanca la Copa Federació amb una victòria a Granollers
Esports
Un parcial de 0 a 3 al quart període va resultar decisiu
- Kreios Space rep 20.000 euros del projecte europeu Galàctica
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juny de 2022 a
les 12:49
El conjunt masculí del Club Natació Terrassa va batre a domicili el CN Granollers (6-9) en el sisè i darrer partit de la Copa Federació. El conjunt que va dirigir Sergi Mora va decantar la balança al seu favor gràcies a un parcial de 0 a 3 en l’últim quart.
Després que el primer període finalitzés amb un inusual empat a zero, el segon va esdevenir un festival anotador. Pol Garcia i Biel Garcia van situar el 0 a 2 als tres minuts de joc. Colominas va apropar els locals en superioritat numèrica, però el CN Terrassa va recuperar els dos gols de marge de seguida de la mà de Rodríguez. Els de Bruder van tornar a apropar-se a través de Vera, poc abans que De Amos marqués el 2 a 4. El Granollers va reduir distàncies al límit del descans amb una diana de Peralta.
A la represa, el CN Granollers va capgirar el matx amb un parcial de 3 a 0 en tres minuts, obra d’Antonov, Peralta i Bertran. L’equip de Sergi Mora va poder reaccionar abans del final del tercer quart i va restablir l’equilibri mitjançant dos penals convertits per Sabadell (6-6).
Els egarencs van culminar la seva recuperació en un últim quart en què van poder mantenir la porteria a zero. Un doblet de Comas i una diana de Pol Garcia van col·locar el 6 a 9 definitiu.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”