Ignasi Torras deixa l'Atlètic i se'n va a Bèlgica
Torna al Royal Racing de Brussel·les, on va militar la temporada 2018-2019
- Modernitzem ja els polígons
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de juny de 2022 a
les 19:03
Actualitzat el
28 de juny de 2022 a les
19:10
El defensor de l'Atlètic Terrassa Ignasi Torras no jugarà la temporada vinent a Can Salas. El terrassenc ha pres la decisió de marxar a Bèlgica per motius professionals. Serà la seva segona experiència a la lliga belga, on va marxar l'estiu de l'any 2019. Ara portava tres temporades a l'Atlètic, a les ordres de Xero Gasol. Jugarà la temporada vinent a les files del Royal Racing de Brussel·les.
Torras acaba de fer 27 anys. La temporada 2018-2019 ja va jugar al Royal Racing Club de Brussel·les, on va compartir equip amb jugadors de la talla de Tom Boon, Cédric Charlier, Jérôme Truyens o Victor Wegnez. Després d'un any a la capital belga va tornar a casa. Enguany s'ha proclamat campió de la lliga i la Copa del Rei amb el conjunt de Can Salas.
Va pujar a la primera plantilla de la ma de Roger Pallarols i va continuar jugant amb Dani Martín primer i amb Xero Gasol després.
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona