Cinc podis del CN Terrassa en el Campionat d'Espanya de clubs de natació adaptada
Esports
Sarai Gascón va obtenir tres medalles d'or individuals, una plata i un bronze per equips
- Cinc podis del CN Terrassa en el Campionat d'Espanya de clubs de natació adaptada
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
06 de juliol de 2022 a
les 12:39
El CN Terrassa va obtenir cinc medalles (tres d’or, una de plata i una de bronze) en el Campionat d’Espanya absolut per clubs de natació adaptada que va celebrar-se a la piscina Parque Oeste d’Oviedo. La notable actuació col·lectiva va reflectir-se en el sisè lloc assolit en la classificació per clubs.
La competició es va disputar pel sistema de multidiscapacitat, en el qual els nedadors participen conjuntament en final directa sense tenir en compte les classes. Les sèries es distribueixen en funció del temps d’inscripció. La classificació s’estableix segons la proximitat de cada marca al rècord del món de la seva classe, amb independència de la sèrie en què nedi.
Sarai Gascón va brillar en penjar-se tres medalles d’or i una de plata. L’egarenca va guanyar els 50 metres lliure (29"88), els 100 lliure (1'04"38) i els 100 papallona (1'11"03) i va finalitzar segona en els 100 braça (1'23"50). El cinquè podi va arribar en el relleu 4x100 estils mixt. El quartet format per Gascón, José Luis Corredera, Pau González i Laura Anguelina Portero va obtenir el bronze amb un temps de 6'08"19.
Així mateix, cal destacar el quart lloc del relleu 4x100 lliure mixt format per Corredera, Álex Sánchez, Gascón i Portero (5'23"13), la sisena posició de Pau González en 100 braça (1'50"15) i la desena de Judith Pérez en 100 lliure (1'15"18). També cal subratllar que Mario Guillén va establir un nou rècord d’Espanya dels 400 lliure S16 (4'54"71), prova en què classificar-se dotzè.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa fitxa la jove Irene Briceño
-
Esports
Dani Olmo afronta un dels seus grans reptes
-
Esports
Marc Zanón fitxa pel Noia Freixenet
-
Esports
L'egarenca Davinia Ángel jugarà al Meins Avenida
-
Esports
El San Cristóbal debutarà a casa contra el Peralada
-
Esports
El CN Terrassa ja té definida la plantilla