Mario Guillén, segon a la Travessia a la Platja de la Pineda
Esports
La prova, de 2.000 metres, està inclosa en el Circuit Català de Travessies d’Estiu i va aplegar un total de 250 participants
- Terrassa no tanca del tot a l'agost
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’agost de 2022 a
les 19:11
El nedador del Club Natació Terrassa Mario Guillén va aconseguir una magnífica segona posició en la trenta-quatrena edició de la Travessia a la Platja de la Pineda de natació en aigües obertes que va celebrar-se diumenge passat. La prova, de 2.000 metres, està inclosa en el Circuit Català de Travessies d’Estiu i va aplegar un total de 250 participants.
En aquesta prova, Guillén, que pertany a la categoria màsters 2, va establir un temps de 29’24”.
La victòria va correspondre al nedador del CN Atlètic Barceloneta Nil Ibáñez, que es va adjudicar la victòria amb un registre de 29’03”, superant en només 21 segons el nedador terrassenc. La medalla de bronze va correspondre a Joan Roca, del CN Salou, que va establir un registre de 29’28”, 4 segons més que Guillén.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”
-
Esports
Tampoc hi haurà hockey de la Divisió d'Honor aquest diumenge