Carla Domínguez, setzena als 5.000 del Mundial sub-20 de Cali
L'etíop Eisa Medina s'ha proclamat campiona del món sub-20 als 5.000 metres llisos a Cali
- Xurros, bunyols i altres per menjar d’hora o quan sigui
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’agost de 2022 a
les 01:17
Actualitzat el
07 d’agost de 2022 a les
02:17
No ha pogut acabar entre les millors l'atleta terrassenca Carla Domínguez en la prova dels 5.000 metres llisos del Campionat del Món sub-20 que ha acabat aquest dissabte a Cali (Colòmbia).
Domínguez s'ha classificat en la posició número 16 de les 19 integrants de la final dels 5.000 amb una marca de 17'35"61.
L'any passat, la terrassenca va ser campiona d'Europa i cinquena del món en aquesta distància, però enguany no ha arribat en les millors condicions a la final dels 5.000, la única prova que ha corregut a Cali.
La campiona del món ha estat l'etíop Eisa Medina (15'29"71), seguida de la seva, compatriota Wudu Melknat (15'30"06). Ha, completat el podi la ugandesa Prisca Chesang (15'31"17).
La segona espanyola participant, l'atleta de Huelva María Forero, ha finalitzat cinquena (16'26"39) i ha estat la segona millor europea de la final.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Jordi Delás veu recompensada la seva tasca silenciosa pel hockey més social amb l'Stick d'Or
-
Esports
Txell Vizcaino marxa de l'Atlètic per anar a Bèlgica
-
Esports
Espanya reprèn diumenge la Pro League a Bèlgica
-
Esports
Dos terrassencs, cara a cara a la final de la Champions de waterpolo
-
Esports
Set baixes als equips de waterpolo del CN Terrassa
-
Esports
Jordi Fitó entrenarà el segon equip femení del Júnior