
Bronze per a Daniel i Lucía Guerrero al Mundial de biketrial
El Mundial s'ha celebrat a la localitat càntabra de Reinosa

- Prealerta per sequera en la unitat que abasteix Terrassa
Ara a portada
Publicat el 18 d’agost de 2022 a les 16:33
Actualitzat el 21 de novembre de 2023 a les 21:28
La localitat càntabra de Reinosa ha acollit el Campionat del Món de biketrial, en el qual hi han pres part els germans terrassencs Daniel i Lucía Guerrero com a integrants de la selecció catalana. Tots dos han aconseguit pujar al podi, penjant-se sengles medalles de bronze.
En la categoria sub-16, Daniel Guerrero ha finalitzat tercer amb 29 punts (13 en la primera cursa i 16 en la segona). El triomf en aquesta categoria ha estat per a Quim París amb 50 punts, seguit de Radim Zenatuy, que n'ha totalitzat 40.
[caption id="attachment_415914" align="aligncenter" width="686"]
La terrassenca Lucía Guerrero, en un instant de la competició celebrada a Reinosa[/caption]
Pel que fa a la categoria femenina, Lucía Guerrero ha acabat també tercera, però empatada amb la segona classificada, Eliska Mudrychova. La terrassenca ha sumat 36 punts (16 a la primera cursa i 20 a la segona). En noies, la campiona ha estat Stepanka Mudrychova.
En aquest Mundial hi han pres part una vuitantena de corredors, procedents de Catalunya, Espanya, la República Txeca, Portugal, França, Itàlia i el Regne Unit.
