El San Cristóbal empata sense gols amb el juvenil de l'Espanyol
El San Cristóbal tancarà aquest dissabte la pretemporada a casa davant del Granollers
- Entre ganes i resignació pel retorn a la feina
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’agost de 2022 a les 21:44
Actualitzat el 30 d’agost de 2022 a les 12:51
En partit disputat a la Ciutat Esportiva Dani Jarque, el CP San Cristóbal ha empatat sense gols aquest dissabte davant de l'equip juvenil de l'Espanyol que milita a la Divisió d'Honor.
Oliver Ballabriga ha presentat el següent onze inicial: Varo, Óscar Sierra, Ricki, Max Llovera, Guillem, Ion Vázquez, Mario Cantí, Tom Diawara, Yeray, Adri i Cucu.
El matx ha estat igualat, tot i que els parroquials han tingut ocasions per endur-se'l. Al minut 41, Cucu i Mario Cantí han protagonitzat una doble ocasió. I a la segona meitat, concretament al minut 66, un xut de Cucu ha sortit fregant el pal dret de la porteria local.
Aquest dissabte dia 3 d'agost, els de Ballabriga tancaran la pretemporada. Ho faran al municipal de Ca n'Anglada davant de l'EC Granollers,
Notícies recomenades
-
Esports
Sis punts del Vallès en la doble jornada de la Divisió d'Honor "B" masculina
-
Esports
Max Caldas, millor entrenador de l'any
-
Esports
Constantinos Tsakiris: “Al Terrassa FC no hi ha història d’èxit”
-
Esports
Sis nedadors del CN Terrassa seran a l'Europeu
-
Esports
El Natació s'imposa per 7 a 17 a l'Horta a la lliga femenina
-
Esports
Plàcida golejada del CN Terrassa davant l'Encinas de Boadilla