Raúl Navalón dirigirà la natació del CN Terrassa
Des de l'any 2009 desenvolupava aquesta tasca al CE Mediterrani

- Fem Estiu! porta un concert d'electrogralla
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de setembre de 2022 a les 18:05
Actualitzat el 05 de setembre de 2022 a les 18:11
El Club Natació Terrassa presentarà avui el seu nou responsable de la secció de natació. Es tracta del tècnic Raúl Navalón Rodríguez, que arriba procedent del CE Mediterrani, on ha desenvolupat la funció de responsable de l’equip absolut de natació de l’entitat barcelonina. Navalón va ser també nedador del CE Mediterrani.
Navalón substituirà com a màxim responsable de la secció de natació del CN Terrassa Eugeni López, que ha assolit diferents èxits amb els diferents equips de l’entitat.
López va arribar al càrrec quan el tècnic madrileny Miguel Vázquez va decidir abandonar, el setembre de l’any 2017, la disciplina del CN Terrassa.
Cinc anys després, la junta directiva encapçalada per Joan Herrera ha pres la determinació de donar les regnes de la natació del club a Raúl Navalón, un tècnic amb notable experiència en el món de la natació espanyola, que ha desenvolupat una molt bona tasca al CE Mediterrani. Es tracta d’un projecte de futur que ha satisfet les dues parts.
Notícies recomenades
-
Esports El Terrassa FC cau eliminat de la Copa Federació
-
Esports Divuit egarencs ja preparen els Mundials sub-21
-
Esports Les Pedritxes acull dissabte el 14è Torneig Hockey Solidari
-
Esports El CN Terrassa fitxa el campió d'Europa júnior Luca Hoek
-
Esports El CN Terrassa s’enfrontarà al CN Mataró a les semifinals de la Copa Catalunya femenina
-
Esports Aleix Bou, campió d'Europa de patinatge en Solo Dance