El CN Terrassa debutarà a la Champions League femenina de waterpolo a Atenes
Les egarenques han quedat enquadrades en el grup B, en què tindran com a rivals el ZV De Zaan neerlandès, el Grand Nancy francès, el Tigre Eger hongarès i el conjunt amfitrió, l’NC Glyfada
- El CN Terrassa debutarà a la Champions League femenina de waterpolo a Atenes
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de setembre de 2022 a
les 10:39
La Lliga Europea de Natació (LEN) va donar a conèixer ahir el sorteig de la primera fase de la Champions League femenina de waterpolo, màxima competició continental que canvia de nom aquesta temporada i deixa enrere la denominació tradicional d’Eurolliga. El CN Terrassa, que la disputarà per segon cop a la història, ha quedat enquadrat en el grup B, amb seu a Atenes (Grècia), en el qual tindrà com a contrincants el ZV De Zaan neerlandès, el Grand Nancy francès, el Tigre Eger hongarès i els amfitrions, l’NC Glyfada. La ronda se celebrarà entre el 17 i el 20 de novembre. Curiosament, l’equip de Xavi Pérez es desplaçarà a la mateixa piscina on va debutar en la competició fa tot just un any.
La primera fase de la Champions League femenina de waterpolo contempla tres grups més. L’A, que es desenvoluparà a Pacos de Ferreira (Portugal), aplegarà el CN Mataró, l’Olympic Nice francès, el Vouliagmeni NC grec, el ZVL 1886 neerlandès i els amfitrions, el Pacence. El C, amb seu a Lille (França), enfrontarà el Plebiscito Pàdua italià, el Sirens ASC maltès, el Ferencvaros Telekom hongarès, el CE Mediterrani i el UA Lille. Així mateix, el D, que es desenvoluparà a Roma (Itàlia), reunirà el Dunaujvaros hongarès, l’Spandau 04 Berlín alemany, l’Ethnikos Piraeus grec, el Mulhouse WP francès i el SIS Roma.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final