Alberto Lozano, convocat per a la prova de la Copa del Món de Berlín
Nedarà quatre proves a la capital alemanya

- GasGas estrena planta a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’octubre de 2022 a les 15:53
El nedador del CN Terrassa Alberto Lozano ha estat convocat per la Federació Espanyola de Natació (RFEN) per participar en la prova de la Copa del Món FINA que se celebrarà a Berlín la setmana vinent, entre el divendres 21 i el diumenge 23 d’octubre.
Lozano disputarà un total de quatre proves a la capital alemanya. Debutarà divendres 21 en els 50 metres lliure i en els 100 papallona. Dissabte afrontarà els 100 metres lliure i clourà la seva participació diumenge en els 50 papallona.
Catorze nedadors
La llista elaborada per la RFEN està formada per sis nedadors i vuit nedadores. Al marge de Lozano, integren l’equip masculí Manuel Martos i Sergio de Celis (CN Sabadell), Marcos Martín i Miguel Martínez (Real Canoe NC) i Arbidel González (CN Barcelona). Així mateix, l’equip femení està format per Paula Otero (CN Arteixo), Mireia Belmonte (UCAM Fuensanta), Ainhoa Campadabal i Emma Carrasco (CN Sant Andreu), Alba Herrero (CN Tenis Elche), Paula Juste (CN Lleida), Ángela Martínez (KZM Swimming Team) i Alba Vázquez (CN Churriana).
Notícies recomenades
-
Esports El Borac de Bòsnia i Hercegovina anuncia el fitxatge de Siereveld
-
Esports El futur del hockey, a les Pedritxes
-
Esports Cinc medalles per al CN Terrassa al Campionat d'Espanya de Palma
-
Esports Les lligues de hockey començaran el 14 de setembre
-
Esports Bons resultats per al Club de Peses Terrassa a Saragossa
-
Esports Espanya jugarà dijous els quarts de final del Mundial sub-20 de waterpolo