La hipoteca dels números defensius
Esports
El Terrassa FC només ha deixat la seva porteria a zero en un partit
- La hipoteca dels números defensius
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
19 d’octubre de 2022 a
les 08:01
Actualitzat el
18 d’octubre de 2022 a les
19:52
El Terrassa FC ha signat en aquest principi de temporada unes estadístiques defensives molt lluny del seu objectiu i de les que corresponen a un equip de la zona alta de la classificació. El conjunt de Jordi López és el segon més golejat del grup i només en un dels set partits que ha disputat ha deixat la seva porteria a zero. Números que hipotequen la seva trajectòria al campionat i no li permeten sortir de la zona de descens.
Aquest passat diumenge, els egarencs estaven a punt de finalitzar el seu partit contra el Lleida Esportiu sense encaixar cap gol quan va arribar l’empat dels visitants a deu minuts de la conclusió. Una acció de córner mal defensada que va decidir el partit i que va provocar l’enuig del tècnic, Jordi López. Hauria estat el segon partit amb la porteria zero dels egarencs, que només han assolit aquest propòsit en el partit disputat a casa a la segona jornada contra el Valencia Mestalla. En la resta de partits, Marcos Pérez sempre ha rebut algun gol. Els tres que va encaixar al camp de la Peña Deportiva és el seu pitjor bagatge.
Només un equip del grup, l’Alzira, ha rebut algun gol en tots els partits disputats fins al moment. Terrassa i Aragón el segueixen en aquesta parcel·la amb un partit amb la porteria a zero. En el costat contrari d’aquesta realitat, hi ha tres equips que no han rebut cap gol en un total de quatre partits. A més del Teruel, líder de la competició, es troben en la mateixa situació el Valencia Mestalla i l’Atlético Saguntino.
Aquesta realitat impedeix rendibilitzar un compte ofensiu més favorable, ja que el Terrassa ha marcat 7 gols i només en una oportunitat s’ha quedat sense anotar, en la segona jornada a casa amb el Valencia Mestalla.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L’All Star converteix l’Sferic en una gran festa del bàsquet
-
Esports
La premsa torna a passar per damunt dels polítics
-
Esports
Helena Oma, campiona del torneig de bàsquet 3x3 de Bucarest
-
Esports
Saúl Granados jugarà la temporada vinent al CN Terrassa
-
Esports
El CN Terrassa incorpora la internacional australiana Alice Williams
-
Esports
Bru Roset torna a guanyar la Cursa de Festa Major