La hipoteca dels números defensius
El Terrassa FC només ha deixat la seva porteria a zero en un partit
- La hipoteca dels números defensius
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
19 d’octubre de 2022 a
les 08:01
Actualitzat el
18 d’octubre de 2022 a les
19:52
El Terrassa FC ha signat en aquest principi de temporada unes estadístiques defensives molt lluny del seu objectiu i de les que corresponen a un equip de la zona alta de la classificació. El conjunt de Jordi López és el segon més golejat del grup i només en un dels set partits que ha disputat ha deixat la seva porteria a zero. Números que hipotequen la seva trajectòria al campionat i no li permeten sortir de la zona de descens.
Aquest passat diumenge, els egarencs estaven a punt de finalitzar el seu partit contra el Lleida Esportiu sense encaixar cap gol quan va arribar l’empat dels visitants a deu minuts de la conclusió. Una acció de córner mal defensada que va decidir el partit i que va provocar l’enuig del tècnic, Jordi López. Hauria estat el segon partit amb la porteria zero dels egarencs, que només han assolit aquest propòsit en el partit disputat a casa a la segona jornada contra el Valencia Mestalla. En la resta de partits, Marcos Pérez sempre ha rebut algun gol. Els tres que va encaixar al camp de la Peña Deportiva és el seu pitjor bagatge.
Només un equip del grup, l’Alzira, ha rebut algun gol en tots els partits disputats fins al moment. Terrassa i Aragón el segueixen en aquesta parcel·la amb un partit amb la porteria a zero. En el costat contrari d’aquesta realitat, hi ha tres equips que no han rebut cap gol en un total de quatre partits. A més del Teruel, líder de la competició, es troben en la mateixa situació el Valencia Mestalla i l’Atlético Saguntino.
Aquesta realitat impedeix rendibilitzar un compte ofensiu més favorable, ja que el Terrassa ha marcat 7 gols i només en una oportunitat s’ha quedat sense anotar, en la segona jornada a casa amb el Valencia Mestalla.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final