Golejada del CN Terrassa femení a la piscina del Barceloneta
Un 2 a 8 al descans ha deixat sentenciat el partit
- Golejada del CN Terrassa femení a la piscina del Barceloneta
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’octubre de 2022 a
les 15:32
El CN Terrassa ha sumat la seva segona victòria a la lliga femenina de Divisió d'Honor, després de derrotar a domicili el CN Atlètic Barceloneta aquest dissabte per 6 a 14. Les egarenques han dominat en tot moment amb parcials de 2 -6, 0-2, 1-3. 3-3.
L'equip de Xavi Pérez ha sortit molt concentrat i amb un gran ritme de joc, signant un espectacular parcial de 0 a 6 amb gols de Noelia Cuenda, Kindred Paul, Nina Ten Broek, Cristina Cantero, Fleurien Bosveld i Paula Camus. El Barceloneta ha experimentat una lleugera reacció i amb dos gols de Sandra García ha arribat al final del primer quart amb un resultat de 2 a 6.
Les egarenques han mantingut un bon ritme defensiu en el segon parcial. Noelia Cuenda ha fet el setè gol a l'inici i Fleurien Bosveld ha ampliat la renda poc després. Al descans, el resultat era de 2 a 8.
El CN Terrassa ha ampliat encara més la diferència en els primers minuts del tercer quart. Dos penals transformats per Fleurien Bosveld i Nina Tenm Broek han significat el 2 a 10. Carla Martín ha reduït distàncies abans que Paula Camus transformés el 3 a 11 a 55 segons del final del quart.
L'últim període, ja amb el partit resolt, ha estat més igualat. Isabel Piralkova ha marcat el 4 a 11, Pili Peña ha fet el 4 a 12 i Kindred Paul el 4 a 13. Piralkova ha anotat el seu segon gol abans que Dar Menakerman fes el 5 a 14 a 43 segons del final del partit. Sandra García, a 21 segons de la botzina final, ha deixat el resultat en el definitiu 6 a 14.
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC té quatre partits per aspirar a tot
-
Esports
Mustafa Chadlioui Harafi: “Vull dur el nom de Terrassa el més alt possible”
-
Esports
Espanya perd amb Itàlia i derrota Croàcia
-
Esports
Joan Vidal: "Aquest aprenentatge pot ser una eina molt bona"
-
Esports
Or i bronze per a l'Atlètic a l'EHCO Trophy d'Utrecht
-
Esports
El Kampong s'imposa 3-2 al Gantoise i es proclama campió d'Europa