En marxa la tercera Cursa Solidària Vicente Ferrer
Aquesta prova solidària tindrà lloc el 18 de desembre
- Llorenç Álvarez es penja el bronze en els World Skate Games
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
28 d’octubre de 2022 a
les 13:27
Actualitzat el
28 d’octubre de 2022 a les
10:42
El dia 18 de desembre se celebrarà la tercera edició de la Cursa Solidària Vicente Ferrer a Terrassa, una convocatòria que impulsen el Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa i la Fundació Vicente Ferrer. Després dels anys anteriors marcats per la pandèmia, les dues entitats duran a terme aquesta activitat solidària impulsada per l'atleta terrassenca Carme Ballesteros.
El propòsit d'aquesta convocatòria esportiva i solidària és col·laborar per a millorar les condicions de pobresa extrema d'Anantapur, una de les zones més pobres de l'Índia, on l'esperança de vida és de 42 anys. Aquesta iniciativa va ser impulsada fa cinc anys pel canari Juan Manuel Viera, qui actualment continua liderant el projecte juntament amb la Fundació i altres atletes. L'objectiu principal és recaptar fons per ajudar a construir una nova colònia/aldea de 40 cases per a 40 famílies, les quals actualment viuen en barraques de canya. També es vol proporcionar roba i aigua potable.
Un altre dels objectius és apadrinar nens i nenes, mitjançant els quals es dona feina a més de 2.500 persones, treballadors de cinc hospitals, 1.000 escoles, universitats, escoles per a discapacitats, entre altres, totes elles gestionades per la fundació.
La Cursa de Terrassa tindrà una distància de 5 quilòmetres, el preu de la inscripció és de 12 euros i es desenvolupa entre el Parc del Nord i la plaça de Vicente Ferrer. Les inscripcions i donacions per dorsals = es poden fer al web: https://ceterrassa.cat/vicente-ferrer/
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona