CP Terrassa i CH Matadepera triomfen a la Lliga Catalana d'halterofilia
Tres títols pels representants dels clubs de la comarca

- CP Terrassa i CH Matadepera triomfen a la Lliga Catalana d'halterofilia
ARA A PORTADA
-
442 establiments amb escurabutxaques a Terrassa: "Estan preparades per a persones que no poden gastar gaire" Aketza Martín
-
-
-
Terrassa, la quarta ciutat de Catalunya on més electricitat es defrauda amb cultius de marihuana Redacció
-
Tall de trànsit a la plaça de Josep Freixa i Argemí i dels carrers de Volta, de la Rasa i Nou de Sant Pere Redacció
Publicat el 09 de novembre de 2022 a les 11:41
Els representants del Club de Peses Terrassa i del Club Halterofilia Matadepera han tingut una destacada actuació a la Lliga Catalana d'halterofilia, competició de la qual s'han lliurat els trofeus en les diferents categories. La Lliga Catalana consta de quatre jornades al llarg de l'any. Pel que fa als representants del CP Terrassa, van dominar la competició en la categoria absoluta. Whilliam Alexey en l'apartat masculí i Sira Armengou en el femení van ser els guanyadors. En la competició masculina, Arnau Ariñoy es va classificar en el segon lloc mentre que Paula Cruz va ser tercera en la competició femenina.
Pel que fa al CH Matadepera, destaca el gran paper d'Evelyn Gómez, guanyadora en les categories sub-15 i sub-17. En el capítol masculí, Ricard Val Prieto ha finalitzat en el segon lloc i John Sánchez s'ha classificat enla tercera posició sub-15.
Notícies recomenades
-
Esports Una nova revolució en el Terrassa FC
-
Esports L'argentí que viurà l’Experiència Montcada-Terrassa
-
Esports Dos bronzes per continuar sumant
-
Esports La irlandesa Aoife Taaffe jugarà a l'Atlètic
-
Esports Estella Llum Tonrath, nou reforç per al Club Natació Terrassa
-
Esports El San Cristóbal cau al camp de l'Atlètic Sant Just