El CN Terrassa femení goleja el CN Rubí
El conjunt egarenc ha guanyat els tres partits de lliga que ha disputat
- El CN Terrassa femení goleja el CN Rubí
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de novembre de 2022 a
les 11:10
Actualitzat el
11 de novembre de 2022 a les
13:52
L'equip femení del CN Terrassa ha golejat el CN Rubí a la piscina de l'Àrea Olímpica per 15 a 5 en partit avançat de la sisena jornada de la lliga de Divisió d'Honor disputat aquest dijous. El conjunt de Xavi Pérez s'ha mostrat superior en tot moment i al descans ja tenia el partit pràcticament decidit amb un 9 a 4 favorable. Les locals han sumat la tercera victòria en les tres jornades que han disputat.
El matx va mantenir una certa igualtat en el primer quart. Les egarenques van avançar-se amb dos gols en el primer minut de joc a càrrec de Paula Camus i Pili Peña. El Rubí va aguantar bé aquesta primera estrebada i va restablir l’equilibri mitjan quart gràcies a l’encert d’Abellán i Ungría. El CN Terrassa, no obstant, va recuperar les regnes tot seguit de la mà de Ten Broek i Peña.
El derbi vallesà va trencar-se en el segon període. Les visitants van apropar-se momentàniament a través d’un penal transformat per Triviño. Però les de Xavi Pérez van respondre amb un parcial de 2 a 0, obra de Ten Broek i Cuenda, que va enfilar l’electrònic fins al 6 a 3. Vesperinas va retallar distàncies. Però va ser estèril. Les terrassenques van tancar el quart amb un parcial de 3 a 0 que va col·locar un concloent 9 a 4 al descans. Cuenda, Ten Broek i Peña en van ser les artífexs.
A la represa, el CN Terrassa va continuar amb l’accelerador premut i va ampliar la diferència fins als vuit gols per mitjà de tres dianes consecutives, dues de Paul i una de la jove Fernández (12-4). L’avantatge va mantenir-se fins al final del tercer període (13-5). En els últims vuit minuts, el conjunt de Pérez no va abaixar la guàrdia en defensa i va incrementar l’escletxa final fins al 15 a 5 definitiu. Paul i Cantero van ser les encarregades de certificar la victòria.
El CN Terrassa tornarà a jugar dissabte. Rebrà la visita de l’Assolim CN Mataró en partit corresponent a la cinquena jornada de lliga. El matx es disputarà a les 14 hores a la piscina de l’Àrea Olímpica.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa acull aquest cap de setmana els Jocs Catalans de l'Esport Adaptat
-
Esports
El Terrassa FC estrena el capítol de fitxatges amb el porter Álvaro Pacheco
-
Esports
Tres equips terrassencs jugaran la “final-four” a Madrid
-
Esports
Dani Olmo jugarà el seu segon Mundial amb Espanya
-
Esports
Club de Campo-Egara i Complutense-Atlètic, semifinals femenines
-
Esports
L'Atlètic guanya per 1 a 3 al Barça i jugarà contra el Club de Campo les semifinals