El CN Terrassa debuta amb empat a la Champions League femenina
Esports
L'equip de Xavi Pérez ha remuntat dos gols en el tram final del matx
- El CN Terrassa debuta amb empat a la Champions League femenina
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de novembre de 2022 a
les 19:31
Actualitzat el
17 de novembre de 2022 a les
20:25
L'equip femení del Club Natació Terrassa ha empatat a onze gols contra el ZV De Zaan neerlandès en el primer partit del grup "B" de la primera fase de la Champions League que s’està disputant a la capital grega, Atenes. Després d’un matx molt equilibrat, el conjunt que prepara Xavi Pérez ha remuntat un desavantatge de dos gols en el tram final i ha arrencat un punt molt valuós.
El debut de les egarenques a la màxima competició continental ha esdevingut un estira-i-arronsa apassionant. Les neerlandeses s’han avançat només començar de la mà de Koopman, màxima anotadora del matx amb quatre dianes. Les de Pérez han respost amb una diana de la canadenca Paul. L’intercanvi de cops ha estat una constant. Schaap, en jugadora de més, ha posat per davant el ZV De Zaan, però Menakerman ha replicat per part terrassenca. Mitjan quart, les neerlandeses, de penal, han anotat el 2 a 3. En aquesta ocasió, la reacció egarenca ha resultat més contundent. El conjunt de Pérez ha encadenat un parcial de 2 a 0, amb Peña i Cantero com a artífexs, que l’ha col·locat amb avantatge per primera vegada. Bente Rogge, en els darrers segons, ha igualat a quatre.
El segon període ha semblat una treva després d’un primer quart molt intens. L’equilibri, això sí, s’ha mantingut. Koopman ha marcat el 4 a 5 i, a un minut de la pausa, Peña, en superioritat numèrica, ha establert l’empat a cinc amb què s’ha arribat al descans.
A la represa, el ZV De Zaan ha obert una escletxa perillosa de dos gols en tan sols dos minuts de joc, amb Sam i Den Ouden de protagonistes. El CN Terrassa, però, no s’ha atabalat. Ten Broek, mitjan període, ha retallat distàncies des dels dos metres i Paul ha culminat una acció en jugadora de més per situar un incert 7 a 7 a falta de vuit minuts per a la conclusió.
L’últim quart no ha decebut. El partit ha anat creixent en emoció i intensitat i el pols ha acabat en taules. Només arrencar el joc, Schaap ha tornat a avançar les neerlandeses. Les de Pérez, de nou, han reaccionat a la perfecció. Han encadenat un parcial de 2 a 0, obra de Camus i Peña, i han pres la iniciativa (9-8). El matx, però, encara reservava més girs. El ZV De Zaan ha encadenat un parcial de 0 a 3 que ha posat el matx molt coll amunt per a les egarenques (9-11). Mancaven només dos minuts i mig per la botzina. Camus, amb una acció esplèndida des de la boia, ha escurçat el marge. A dinou segons de la conclusió, Xavi Pérez ha demanat temps mort per ordenar una darrera jugada. I Noe Cuenda, al darrer segon, ha clavat una vaselina superba des de l’extrem esquerre per establir l’11 a 11 definitiu.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”
-
Esports
Tampoc hi haurà hockey de la Divisió d'Honor aquest diumenge