Mario Mollà i Alberto Lozano preparen el Mundial de Melbourne
Esports
Mollà nedarà quatre proves al Campiopnat del Món de Melbourne
- Mario Mollà i Alberto Lozano preparen el Mundial de Melbourne
ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
Publicat el
24 de novembre de 2022 a
les 13:37
Actualitzat el
24 de novembre de 2022 a les
13:38
Els nedadors del CN Terrassa Mario Mollà i Alberto Lozano afronten la recta final de preparació de cara al Campionat del Món de natació en piscina curta que se celebrarà a Melbourne (Austràlia) entre el dimarts 13 i el diumenge 18 del mes de desembre.
Ambdós nedadors han estat convocats per la Federació Espanyola de Natació (RFEN) per participar en una concentració prèvia que es desenvoluparà a Sunshine Coast (Austràlia) entre el diumenge 4 i el diumenge 11 de desembre.
Mollà prendrà part en un total de quatre proves a la cita mundialista. Debutarà dimarts 13 en els 50 metres papallona i al relleu dels 4x100 metres lliure. Dissabte 17 nedarà els 100 papallona i clourà la seva participació diumenge 18 en el relleu de 4x100 estils. Lozano, per la seva banda, disputarà dues proves, els 50 papallona i el relleu de 4x100 estils.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Còmode triomf del CN Terrassa davant del Rubí abans de l'Euro Cup
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà