Plata per a Aroa Espinosa en el Campionat de Catalunya infantil de fons
Esports
La nedadora del CN Terrassa ha completat els 2.000 metres de cursa amb un crono en 24'02"07
- Nadal 2022: totes les activitats a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de desembre de 2022 a
les 17:29
La nedadora del CN Terrassa Aroa Espinosa s’ha penjat la medalla de plata en categoria infantil en la dotzena edició del Campionat de Catalunya de Fons Indoor Open celebrat aquest divendres a la piscina de la Nova Escullera del CN Barcelona. La competició ha aplegat 125 nedadors de 31 clubs.
Espinosa ha completat els 2.000 metres de cursa amb un crono en 24'02"07, només per darrere de Martina Llorach (CN Igualada), campiona amb 23'38"05. El bronze ha correspost a Ona Rosell (CN Tàrraco), que ha establert un temps de 24'02"19.
El club ha comptat amb quatre representants més a la màxima cita del calendari català. Jan Vilaseca s’ha classificat novè en categoria júnior 1, sobre una distància de 3.000 metres, amb un temps de 35'37"30, mentre que Nil Sánchez ha estat 16è amb 36'38"19. Per la seva banda, Aitor Sánchez i Oriol Bosch han estat 18è i 19è, respectivament, en la prova infantil amb uns temps respectius de 26'36"49 i 27'12"79.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
La selecció femenina perd amb Alemanya i jugarà per la setena i vuitena plaça del Mundial
-
Esports
Massa càstig per al San Cristóbal en l'amistós contra l'Hospitalet
-
Esports
Mor als 96 anys Cesc Llongueras, un dels grans referents del Club Egara
-
Esports
El Terrassa FC cau contra un Sant Andreu amb més rodatge
-
Esports
Espanya derrota Alemanya i té les semifinals del Mundial a tocar
-
Esports
L'equip masculí espanyol derrota Irlanda per 3 a 1 i es classifica