César Castro, a Knoxville amb la selecció espanyola
Esports
Després de la competició, Castro prendrà part en una estada amb el combinat estatal a la Pine Crest School de Florida, que es perllongarà fins al dissabte 28 de gener
- César Castro, a Knoxville amb la selecció espanyola
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de gener de 2023 a
les 15:53
El nedador del CN Terrassa César Castro afrontarà entre dijous i dissabte la TYR Pro Swim Series que se celebrarà a l’Allan Jones Intercollegiate Aquatic Center de Knoxville, als Estats Units, com a integrant de la selecció espanyola absoluta. Castro disputarà un total de tres proves. Debutarà dijous en els 200 metres lliure. Divendres afrontarà els 400 lliure i clourà la seva participació dissabte en els 100 metres lliure.
Després de la competició, Castro prendrà part en una estada amb el combinat estatal a la Pine Crest School de Florida, que es perllongarà fins al dissabte 28 de gener. La llista de convocats està formada per cinc nedadors. A més de Castro, han estat escollits Emma Carrasco i Ian Florencio (CN Sant Andreu), Ignacio Campos (CD Nados Castellón) i Manuel Martos (CN Sabadell).
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”