El CN Terrassa femení visita la piscina del CN Sant Feliu
Esports
Les egarenques inicien la segona volta de la competició de lliga
- El CN Terrassa femení visita la piscina del CN Sant Feliu
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
01 de febrer de 2023 a
les 08:19
Actualitzat el
01 de febrer de 2023 a les
17:18
El CN Terrassa femení juga aquest dimecres a la piscina del CN Sant Feliu a partit de les 21 hores. És el primer partit de la segona volta de la Divisió d'Honor. El matx arriba després de la victòria assolida per les egarenques contra el Ferenvaros a l'Euro Cup. El conjunt de Xavi Pérez, que acumula un balanç de set victòries i quatre derrotes, afronta un matx assequible sobre el paper, ja que les del Baix Llobregat només han guanyat tres partits dels dotze que han disputat.
El tècnic local encara el xoc amb el contratemps de l’estat físic de Fleurien Bosveld, amb molèsties intestinals, i de Cristina Cantero, que pateix febre. En principi, la neerlandesa estarà entre les tretze convocades, mentre que l’egarenca és dubte. Pérez reconeix que, després de la càrrega emocional i física del partit europeu de dissabte, toca canviar el xip. “Cal passar pàgina i centrar-nos de nou en la lliga, en aquest cas, en el Sant Feliu. Estem molt contentes i satisfetes, però el calendari és exigent i no podem mirar enrere”.
L’entrenador terrassenc destaca l’oposició que planteja el conjunt de Jordi Timblau com a local. “A casa sempre posen dificultats. A més, es tracta d’un equip que va fer moltes incorporacions i que ha necessitat temps per acoblar les noves peces. Segur que anirà a més progressivament. Hem de sortir mentalitzades i serioses per evitar sorpreses”, afegeix.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa
-
Esports
Èxit rotund de la 25a edició del Torneig Europeu d'Escoles de Hockey
-
Esports
Abel Balderstone correrà a l’equip de Pogacar
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent
-
Esports
L'Espanya-Bèlgica del Mundial es podrà veure en una pantalla gegant a Ca n'Anglada
-
Esports
Itàlia domina el Trofeu Internacional Ciutat de Terrassa