
Deu medalles per al CN Terrassa en el Campionat de Catalunya de natació adaptada
El conjunt terrassenc va assolir la tercera posició en la classificació per equips de la competició celebrada a l'Àrea Olímpica

- Jocs i formació, a la gran trobada d'esplais a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de març de 2023 a les 16:00
El CN Terrassa va aconseguir un total de 10 medalles (5 ors, 2 plates i 3 bronzes) en el Campionat de Catalunya d’Hivern de Natació adaptada que es va celebrar diumenge a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.
En categoria femenina, Sarai Gascón va aconseguir la victòria en tres de les quatre proves que va nedar. En els 100 metres papallona (1'12"17), els 100 lliure (1'09"12) i els 50 papallona (32"66) Gascón va pujar al primer esglaó del podi. En la darrera prova del dia, els 50 metres braça, va haver-se de conformar amb la tercera posició, amb un temps de 38'64.
Per altra banda, Álex Villarejo va quallar una actuació rodona. En els 100 metres braça (1'13"58) i en els 100 esquena (1'08"79) va obtenir la primera posició, mentre que en els 100 papallona (1'05"58) i en els 50 braça (32"62) va assolir la medalla de bronze. Així mateix, Pau Gónzalez va adjudicar-se la plata en els 100 braça amb una marca d'1'52"41. La darrera medalla va arribar de la mà d’Álex Sánchez, que va assolir la plata en el 400 lliures.

Notícies recomenades
-
Esports Golejada al Potsdam en l’estrena europea del CN Terrassa
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge