Deu medalles per al CN Terrassa en el Campionat de Catalunya de natació adaptada
El conjunt terrassenc va assolir la tercera posició en la classificació per equips de la competició celebrada a l'Àrea Olímpica
- Jocs i formació, a la gran trobada d'esplais a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de març de 2023 a les 16:00
El CN Terrassa va aconseguir un total de 10 medalles (5 ors, 2 plates i 3 bronzes) en el Campionat de Catalunya d’Hivern de Natació adaptada que es va celebrar diumenge a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica.
En categoria femenina, Sarai Gascón va aconseguir la victòria en tres de les quatre proves que va nedar. En els 100 metres papallona (1'12"17), els 100 lliure (1'09"12) i els 50 papallona (32"66) Gascón va pujar al primer esglaó del podi. En la darrera prova del dia, els 50 metres braça, va haver-se de conformar amb la tercera posició, amb un temps de 38'64.
Per altra banda, Álex Villarejo va quallar una actuació rodona. En els 100 metres braça (1'13"58) i en els 100 esquena (1'08"79) va obtenir la primera posició, mentre que en els 100 papallona (1'05"58) i en els 50 braça (32"62) va assolir la medalla de bronze. Així mateix, Pau Gónzalez va adjudicar-se la plata en els 100 braça amb una marca d'1'52"41. La darrera medalla va arribar de la mà d’Álex Sánchez, que va assolir la plata en el 400 lliures.
Notícies recomenades
-
Esports
El Natació s'imposa per 7 a 17 a l'Horta a la lliga femenina
-
Esports
Plàcida golejada del CN Terrassa davant l'Encinas de Boadilla
-
Esports
Un punt per al Terrassa FC en un partit sense gols
-
Esports
Repòquer de Pau Petchamé davant del Taburiente
-
Esports
El San Cristóbal cau a casa amb un gol en el temps afegit
-
Esports
El Club Egara fa bons els pronòstics i s'endú el derbi femení