Estefania Jiménez, sisena a la primera prova de la Copa d'Espanya
El seu equip, el Massi-Tactic, es va classificar en la segona posició per equips a la prova celebrada a la localitat càntabra de Noja
- Estefania Jiménez, sisena a la primera prova de la Copa d'Espanya
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de març de 2023 a les 18:15
La ciclista de Terrassa Estefania Jiménez es va classificar en sisena posició de la general en la primera prova de la Copa d'Espanya femenina. La corredora de l'equip Massi-Tactic, de Torroella de Montgrí, va col·laborar de manera decisiva a la segona posició per equips que va assolir el seu equip en aquesta prova inaugural. La seva companya d'equip Elisabet Escursell, també terrassenca, es va classificar en la vint-i-dosena posició a terres càntabres. Ambdues competeixen en la categoria sub-23/èlit.
La prova celebrada a Noja (Cantàbria) va tenir com a guanyadora Lucía Ruiz, de l'Eneicat. Van completar el podi Susana Pérez, del Río Miera, i Isabel Martín, també de l'Eneicat. La canadenca del Massi-Tactic Adèle Normand es va adjudicar el premi de la muntanya.
La propera prova per a Jiménez i Escursell es disputarà entre els dies 10 i 12 de març. Serà la Vuelta a Extremadura, una cursa repartida en tres etapes, de categoria 2.2, i amb la presència d'una vintena d'equips que recorreran 220 quilòmetres passant per 23 localitats. Comptarà amb la participació de conjunts WorldTour, la màxima categoria del ciclisme femení internacional.
Notícies recomenades
-
Esports
El Natació s'imposa per 7 a 17 a l'Horta a la lliga femenina
-
Esports
Plàcida golejada del CN Terrassa davant l'Encinas de Boadilla
-
Esports
Un punt per al Terrassa FC en un partit sense gols
-
Esports
Repòquer de Pau Petchamé davant del Taburiente
-
Esports
El San Cristóbal cau a casa amb un gol en el temps afegit
-
Esports
El Club Egara fa bons els pronòstics i s'endú el derbi femení