Primera prova al CN Terrassa del Circuit Reebok de pàdel en cadira de rodes
Esports
Set parelles van prendre part en la competició
- Primera prova al CN Terrassa del Circuit Reebok de pàdel en cadira de rodes
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de març de 2023 a
les 08:05
Actualitzat el
21 de març de 2023 a les
19:03
Les instal·lacions del CN Terrassa van acollir la primera prova del Circuit Reebok Frangances de pàdel en cadira de rodes. El torneig comptava amb l’organització de la Federació Catalana de Pàdel amb la col·laboració del club egarenc. Van prendre part 7 parelles.
Es van disputar partits a partir de la ronda de quarts de final i van arribar al partit final pel títol les parelles formades per Assac Mateos i Marc Garcia, per una banda, i per Pau Martín i José Luis Montoya, per l’altra. L’encontre es va resoldre en dos sets de forma favorable per l’equip integrat per Martín i Montoya, que es van adjudicar el campionat per un resultat de 3-6 i 2-6.
Els campions van accedir a la final després de desfer-se per 6-3 i 6-2 en semifinals a la parella formada per Joan Camp i Pablo Martínez, mentre que els finalistes van derrotar en semifinals per un doble 6-1 a Jordi Gotzens i Francisco José Ortega.
En la final i en la cerimònia d’entrega de trofeus va participar-hi Eva Fon, vocal de pàdel del Circuit Català.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”