La selecció espanyola derrota Xile per 1 a 0 a Terrassa
Els de Max Caldas continuen preparant l'Europeu que se celebrarà el mes d'agost a la ciutat alemanya de Mónchengladbach

- La selecció espanyola derrota Xile per 1 a 0 a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’abril de 2023 a les 16:11
Aquest dimecres ha finalitzat la miniconcentració que els 36 jugadors convocats pel seleccionador espanyol Max Caldas han desenvolupat a l’Estadi Martí Colomer de Terrassa. Catorze d’ells eren terrassencs.
El combinat espanyol prepara el proper Campionat d’Europa, que se celebrarà entre els dies 18 i 27 d’agost a la ciutat alemanya de Mönchengladbach. En aquesta concentració de tres dies, Espanya ha disputat dos partits amistosos no oficials davant la selecció de Xile. Si dimarts, els espanyols van imposar-se per 1 gol a 2 al conjunt sud-americà, en el partit d'aquest dimecres, la victòria espanyola ha estat també per la mínima (1-0). En un duel amb més intensitat que gols, el combinat espanyol s'ha imposat gràcies a una solitària diana del davanter del Polo Marc Reyné.
Max Caldas ha aprofitat aquests dos partits davant de Xile per veure en acció jugadors poc habituals en les convocatòries de la selecció absoluta, com per exemple els terrassencs Enric Miralles (CD Terrassa), Jan Capellades (Club Egara) o Pol Cabré-Verdiell (Atlètic).
Notícies recomenades
-
Esports La Cursa Fanny Sallés tindrà més de 2.500 participants
-
Esports Jordi Robirosa repassa la seva àmplia trajectòria al Club Egara
-
Esports Espanya ja té rivals per a la Pro League
-
Esports Segona posició d'Arnau Bartés que reforça el seu lideratge
-
Esports Abel Balderstone va ser 22è a l’Europeu de contrarellotge
-
Esports Álvaro Martín ja és al llindar del seu debut