A la lliga femenina, guanya l'Egara i perden Terrassa i Atlètic
Les de Joan Vidal segueixen a quatre punts de distància de la zona de "play-off"
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
14 de maig de 2023 a
les 15:23
Actualitzat el
15 de maig de 2023 a les
15:57
Jornada poc profitosa per als equips terrassencs a la lliga de Divisió d'Honor femenina. L'únic dels tres equips locals que ha guanyat aquest diumenge ha estat el Club Egara, que s'ha imposat per 0 a 1 a Bidebieta davant la Real Sociedad de San Sebastián. El gol l'ha anotat al minut 63 Marta Grau en transformar un stroke.
El Polo tampoc no ha fallat en aquesta jornada, de manera que el conjunt que prepara Joan Vidal es manté quatre punts per sota de les posicions de "play-off" quan resten només tres jornades per disputar.
A la part baixa de la classificació, el CD Terrassa ha caigut per 1 a 0 a San Sebastián de los Reyes davant del Sanse Complutense. El gol l'ha anotat al minut 54 Emilia García. Les de les Pedritxes segueixen penúltimes, a sis punts de distància del Sardinero, antepenúltim, i sembla abocat a haver de disputar la promoció de permanència.
En un matx en el qual ja no es jugava res, l'Atlètic ha caigut per 0 gols a 2 al Josep Marquès davant d'un Júnior que s'ha situat líder de la lliga femenina. Els dos gols han arribat als dos darrers quarts. Els han anotat Berta Serrahima de penal-córner i l'exjugadora de l'Atlètic Mariona San José. Les de Jordi Carrera han perdut la sisena posició. Ara són setenes amb 24 punts.
Notícies recomenades
-
Esports
Entrenament de nivell davant del subcampió
-
Esports
Dissabte, matinal contra la LGTBI-fòbia a Can Jofresa
-
Esports
Oriol Torras no seguirà entrenant el Júnior
-
Esports
Cara i creu per a les seleccions a Hobart
-
Esports
Olimpíades x Valientes: esport a canvi de solidaritat
-
Esports
L’atleta Maria Ruiz bat el rècord de Terrassa a la Mitja de Barcelona