Greu ensopegada de la selecció, que cau golejada per 7 a 2 davant de Bèlgica
Els de Max Caldas són sisens amb 21 punts i dissabte s'enfrontaran a Alemanya a Anvers
- Àngels Ponsa és la nova consellera de Cultura. -
- cedida
ARA A PORTADA
-
-
L'Atlètic bat per 1 a 3 el Complutense i jugarà la seva tercera final consecutiva de la lliga femenina Jordi Guillem
-
Casa Caparrós, botiga de barri: “El meu avi repartia 2.000 litres de vi a la setmana” Alejandro García
-
-
Adeu a un quiosc emblemàtic de Terrassa: "És dur pel lligam que tenim amb els clients de tants anys” Aketza Martín
Publicat el
30 de juny de 2023 a
les 23:43
Actualitzat el
01 de juliol de 2023 a les
01:44
La selecció espanyola masculina de hockey no guanya a Bèlgica, segona potència mundial, des de fa gairebé sis anys. En les 34 vegades que s'han enfrontat, els belgues han guanyat 21 vegades, Espanya 10 i han empatat tres vegades. La derrota d'aquest divendres, en el matx corresponent a la tretzena jornada de la Pro League, disputat a la ciutat belga d'Anvers, ha estat de les més severes. El combinat que prepara Max Caldas ha caigut golejat per 7 a 2 a mans d'un combinat belga que s'ha mostrat molt superiors als espanyols.
Caldas ha alineat sis dels set jugadors terrassencs convocats: Xavi Gispert, Marc Miralles, Jordi Bonastre, Pepe Cunill, Gerard Clapés i Marc Recasens. S'ha quedat fora de la llista aquest divendres Pere Amat.
Curiosament, ha estat Espanya qui ha obert i ha tancat el marcador. Al minut 3, el jugador del Club de Campo Álvaro Iglesias ha fet un 0 a 1 que ha variat ben aviat. Als cinc minuts, Victor Wegnez ha empatat en un llançament de penal-córner. Florent Van Aubel ha fet el 2 a 1 al minut 12. Alexander Hendrickx ha continuat construint la golejada al minut 20. En els cinc minuts finals del segon període, dos penals més transformats per Loïck Luypaert i de nou Hendrickx han deixat l'electrònic en un 5 a 1 que tancava gairebé definitivament el duel.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L'Egara cau per la mínima davant del Club de Campo
-
Esports
L'Atlètic cau per 4 a 1 a Madrid amb el Club de Campo i es queda sense final
-
Esports
Terrassa recull un premi destacat durant la VII Nit del Rugby a Barcelona
-
Esports
Cristian García continuarà al San Cristóbal
-
Esports
Rivals madrilenys per intentar arribar a la final femenina
-
Esports
L'Atlètic vol batre els amfitrions per accedir a la final