Les seleccions espanyoles sub-16 de hockey participen en el 8 Nacions d'Alcalá la Real
Massiva presència de representants de Terrassa a les quatre seleccions estatals
- Les seleccions espanyoles sub-16 de hockey participen en el 8 Nacions d'Alcalá la Real
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juliol de 2023 a les 14:29
Les seleccions espanyoles sub-16 de hockey inicien aquest divendres la seva participació en el Torneig 8 Nacions de hockey que es disputa a la població d'Alcalá la Real (Jaén). La competició es perllongarà fins al 12 de juliol i Espanya presenta dues seleccions, tant en la categoria masculina com a la femenina.
La representació egarenca és molt àmplia. A la selecció "A" femenina, la seleccionadora Stefania Piris ha citat set jugadores d'equips terrassencs: Belén Nart, Anna Borràs i Paula Aurell, del Club Egara; i Nonna Corominas, Julia Viñas, Anna Marqués i Claudia Escudero, de l'Atlètic. A la primera fase, Espanya s'enfrontarà a Alemanya, Escòcia i Irlanda. La selecció "B" tindrà només una representant local: Laura Rovira, de l'Atlètic. Jugarà la primera fase contra Països Baixos, Bèlgica i Anglaterra.
Pel que fa a la competició masculina, deu jugadors egarencs prendran part en la selecció "A": Pol Agell, Quim Coral, Eduard Marqués, Marc Martín i Octavi Pons, de l'Atlètic; Max Costa, Senen Escamilla, Enric Morros i Jan Trujillo, del Club Egara; i Carlos Bultà, del CD Terrassa. La selecció jugarà a la primera fase contra Països Baixos, Anglaterra i Escòcia. A la selecció "B", han estat citats quatre representants locals: Cesc Bosch i Abel Serrano, de l'Atlètic; Biel Calonge, del CD Terrassa; i Nacho Jufresa, del Club Egara. Espanya s'enfrontarà a Alemanya, Bèlgica i Irlanda a la fase inicial.
Notícies recomenades
-
Esports
El Natació s'imposa per 7 a 17 a l'Horta a la lliga femenina
-
Esports
Plàcida golejada del CN Terrassa davant l'Encinas de Boadilla
-
Esports
Un punt per al Terrassa FC en un partit sense gols
-
Esports
Repòquer de Pau Petchamé davant del Taburiente
-
Esports
El San Cristóbal cau a casa amb un gol en el temps afegit
-
Esports
El Club Egara fa bons els pronòstics i s'endú el derbi femení