Víctor Pujol, nou entrenador del Matadepera 88
Esports
També serà el responsable de la línia masculina del club
- Víctor Pujol, nou entrenador del Matadepera 88
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de juliol de 2023 a
les 19:05
L'exjugador olímpic Víctor Pujol és el nou entrenador del primer equip masculí de hockey del Matadepera 88, de Primera Divisió. Assumeix les funcions d'entrenador i liderarà la línia masculina del club.
Víctor Pujol té una àmplia experiència en el món de l’hockey, com a jugador i com entrenador. Jugador de Divisió d’Honor amb el Club Egara, ha participat en dos Jocs Olímpics: Barcelona 92’ i Atlanta 96’, on va aconseguir la medalla de plata. La seva experiència en la banqueta també és extensa. En dos períodes diferents ha entrenat a equips de Divisió d’Honor, així com a equips cadets i juvenils.
Miquel Herreros deixa la banqueta de l'equip després de dues temporades Amb ell a la banqueta, l’equip del Matadepera ha guanyat la Copa Federació de la temporada 21-22, ha arribat a la final del Campionat de Catalunya i a la fase d’ascens a Divisió d’Honor "B" en la mateixa temporada. En aquesta darrera temporada 22-23, va arribar a la final de la Copa Federació i va disputar les semifinals de la fase d’ascens a Divisió d’Honor "B".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Espanya derrota Alemanya i té les semifinals del Mundial a tocar
-
Esports
L'equip masculí espanyol derrota Irlanda per 3 a 1 i es classifica
-
Esports
La selecció femenina avança fins a la segona ronda del Mundial
-
Esports
El Terrassa FC s'endú el derbi contra el San Cristóbal a l'Estadi Olímpic
-
Esports
Abel Recordà, quart del món a Suècia
-
Esports
La selecció femenina sub-18 de waterpolo venç a la Xina i passa com a primera de grup