- Restablert el subministrament d'aigua al barri de Sant Llorenç
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’agost de 2023 a
les 11:39
Actualitzat el
20 d’agost de 2023 a les
21:58
Bon debut de la selecció espanyola masculina de hockey, que compta amb set terrassencs a les seves files: Pau Cunill, Pepe Cunill, Jordi Bonastre, Marc Miralles, Xavi Gispert, Marc Recasens i Gerard Clapés. El combinat que prepara Max Caldas s'ha imposat aquest diumenge per 5 gols a 0 davant d'una selecció austríaca a la que ja va derrotar en els dos amistosos del juliol al Martí Colomer de Terrassa.
A Espanya li ha costat entrar en el partit, però l'ha resolt en el tram final del segon quart. Els centreeuropeus han llançat dos penals al primer acte, però no n'han tret cap rendiment. Jose Basterra ha perdonat en els dos llançaments d'aquest primer període.
Al segon quart, Espanya ha anotat tres gols. Al minut 24, Quique González de Castejón ha protagonitzat una internada per l'esquerra i ha rematat de revés ras al calaix. Dos minuts després, en el tercer penal-córner espanyol, Pau Cunill ha rematat a l'esquerra, però un defensor rival ha tret la bola amb el peu. L'stroke l'ha transformat el també egarenc Marc Miralles en el 2 a 0. I només un minut més tard, Rafa Vilallonga ha aprofitat un refús del porter dins l'àrea per establir el 3 a 0 amb el qual s'ha arribat al descans.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa s'estrena a la lliga derrotant per la mínima el Real Canoe
-
Esports
Bronze del CN Terrassa a la Copa Catalunya femenina
-
Esports
El Terrassa FC s'hi deixa la pell per guanyar al camp de l'Arnedo
-
Esports
Berta Abellan, campiona del món de trial
-
Esports
El San Cristóbal troba el camí cap a la seva primera victòria
-
Esports
Victòries còmodes del Club Egara i el CD Terrassa en l'estrena de la lliga masculina