Atlètic i Egara es juguen el primer títol de la temporada a Sant Cugat
La final femenina enfrontarà l'Egara amb el Júnior
- Quan els canvis són molt més profunds
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de setembre de 2023 a les 16:38
El camp del Júnior de Sant Cugat acollirà diumenge a les 16 hores la final del Campionat de Catalunya de la Divisió d'Honor masculina. Atlètic Terrassa i Club Egara s'enfrontaran en el derbi terrassenc. El mateix partit es va jugar en el primer duel d'aquesta competició. Va guanyar l'Atlètic per 2 a 3 al Pla del Bon Aire.
A la primera semifinal, Antón Serrahima va avançar al Júnior al tercer període, però l'Atlètic va remuntar amb dos gols amb només un minut de diferència. Pepe Cunill va empatar de penal-córner i Xavi Barutel va establir, de jugada, el 2 a 1 definitiu.
En l'altra semifinal, el Club Egara es va imposar per 2 gols a 3 al camp del Polo de Barcelona. Àlex Broto va posar per davant els de Ramon Sala al minut 3 del segon quart. Quatre minuts més tard, el neerlandès Yannick van der Drift va empatar. Ja al darrer període, Marc Reyné va posar per davant els dfe Carlos García Cuenca, però un altre gol d'Àlex Broto de jugada i un de Pere Divorra de penal van significar el 2 a 3 definitiu.
Notícies recomenades
-
Esports
El Natació s'imposa per 7 a 17 a l'Horta a la lliga femenina
-
Esports
Plàcida golejada del CN Terrassa davant l'Encinas de Boadilla
-
Esports
Un punt per al Terrassa FC en un partit sense gols
-
Esports
Repòquer de Pau Petchamé davant del Taburiente
-
Esports
El San Cristóbal cau a casa amb un gol en el temps afegit
-
Esports
El Club Egara fa bons els pronòstics i s'endú el derbi femení