La selecció femenina sub-20 de waterpolo, a semifinals del Mundial
Entre les internacionals hi ha la jugadora del CN Terrassa Isabel Piralkova
- Govern i Generalitat acorden tancar el text del conveni de la ronda Nord en un mes
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de setembre de 2023 a les 17:54
Actualitzat el 13 de setembre de 2023 a les 17:56
La selecció espanyola sub-20 femenina de waterpolo disputarà dijous la primera semifinal del Campionat del Món que es disputa a la ciutat portuguesa de Coimbra. El combinat que prepara Nani Guiu s'ha imposat aquest dimecres en la ronda de quarts de final a Israel per 10 gols a 4 (2-0, 1-2, 3-1, 4-1). Entre les 13 internacionals espanyoles hi ha la jugadora del CN Terrassa Isabel Piralkova.
Els altres tres aparellaments de quarts de final són els següents: Hongria-Nova Zelanda, Grècia-Itàlia i Estats Units-Països Baixos.
Les semifinals es disputaran dijous a les 20.30 i a les 22 hores (horari català). Divendres en els mateixos horaris se celebrarà el matx pel tercer i quart lloc i la gran final.
Notícies recomenades
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal
-
Esports
Visita de jugadors del Terrassa FC als infants ingressats a Mútua
-
Esports
Pere Amat, de l’Egara, entre els escollits
-
Esports
El Terrassa FC ha de donar una baixa
-
Esports
Vuit jugadores locals per començar a preparar la Pro League
-
Esports
Granados i Sanahuja, a la llista per a un torneig a Trebinje